sobota 19. apríla 2014

#recenzia

Vedomosti nepoužívané sú vedomosti zneužívané.
Indiánske

Ahojte! Pre dnešok už druhýkrát :) Rozhodla som sa, že pridám menšie recenzie na špirály. Odfotila som všetky, čo som našla v skrini. Bolo ich viac :D Mám tu zoznam špirál, ktoré som používala v poslednej dobe. Niektoré sú funkčné, viaceré však už vyschli alebo sú minuté. Chcela som  však povedať, že ceny písať nebudem, pretože niektoré sú kúpené fakt dávno a ja si sotva pamätám, čo som včera jedla :)


Vodeodolná špirála Show Time od NYC. Túto špirálu som si kúpila, keď sme išli v lete na dovolenku. Je vodeodolná a ja som sa tešila, že keď vyjdem z mora, že nebudem vyzerať ako nejaké nenamaľované strašidlo, ale budem mať pekne namaľované riasy. Účel to splnilo. Nemala som oči ako sedemročná, ale ako panda. Nefungovali. Bola som ako rozrevaná socka :D takže si vyberte, ktorá varianta je lepšia. Ja by som si zvolila pohľad decka :D Keďže pri mne nefungovala, nekúpim si ju.


 Astor, BIG & Beautiful lovely doll. Tak toto je bomba! Špirála, ako sa patrí. Chcela som si ju vyskúšať, pretože ma upútal nezvyčajný vzhľad štetčeka. Na konci je ešte "pichliačiková" gulička. Zo začiatku, keď bola nová, maľovala riasy nahrubo a boli zlepené, preto som ich musela štetčekom od inej, suchej špirály oddeliť, ale teraz maľuje super :)



Gabriella Salvete, La Mia extra volume. Táto špirála je úžasná, pamätám si, že vôbec nebola drahá a po jej aplikovaní boli riasy akoby nahé, ako keby boli ledva namaľované. Tento look preferujem keď idem do školy a nemám náladu sa nejako čačkať. Proste super :)


Miss sporty, Studio Lash Instant volume mascara, ďalšia úžasná maskara, už je úplne vyschnutá, ale stále ju používam na oddeľovanie zlepených mihalníc. Dodáva objem a zatočenie. Na to, aká bola pôvodne si nepamätám :D



 Rimmel London, Volume accelerator, špirála, ktorú používam príležitostne, t.j. mám ju v make-up bag v školskej taške v prípade, keď sa doma nestihnem namaľovať. Je super, ale veľa skúseností s ňou nemám :)


Oriflame, Maxi Lash, ďalšia maskara s čudným tvarom, na obrázku je odfotená spredu, ale ona je v skutočnosti sploštená. Je to ako obdĺžnik, kde na pravej a ľavej strane sú "pichliačiky" a zhora, zdola, spredu a zozadu nič. Mne sa nepozdávala, ale sestra ju nevedela vynachváliť :) sto ľudí, sto chutí :)


Maybelline, Rocket Volum´ macsara. Tak toto je moja úplne favoritka! Riasy sú po nej stočené, predĺžené a zhustené. Jednoducho, je to najobľúbenejšia :)


Nyc, big bold mascara. Maskara s veľmi veľkým štetcom. Zafarbí riasy raz-dva, ale sú zlepené a celkovo nepodarené. Mne sa neosvedčila.


Miss sporty, pump up booster, Tiež je s mega štetcom. Na ňu mám názor rovnaký ako na predchádzajúcu od NYC. Katastrofa :D


 L´Oreal Double Extension Carbon Black Mascara,Tak toto je maskara priam ideálna na prirodzený look, je jemná, predĺži, zhustí, vytočí riasy. Je absolútne úžasná. Jediné, čo je nevýhodou je to, že je dosť drahá, chápem, že je od L´Orealu, ale nedá sa kúpiť len tak, že aha, došla mi maskara, idem si ju kúpiť. Podľa mňa stála dosť a aj preto ju mám od maminy :)


Gabriella Salvete, Passione Volume mascara. Jedna z tých najlepších, aké som kúpila za veľmi nízku cenu. Má menší štetček, než som zvyknutá, ale to, ako sa postará o riasy je neuveriteľné. Vytočí, zhustí a na dôvažok aj predĺži. Nedostatkom je, že sa trošku drolí, ale aj to po dvanástich hodinách :)


Maybelline, Great Lash- Lots of lashes. Ďalšia špirála, ktorá mne nesedela, ale sestra ju zbožňovala :)


Oriflame, very me, extendalash mascara. Špirála z oriflamu, je....čudná, taká ani zlá, ale ani bohvieako úžasná, proste klasika, za tie peniaze ale fakt nestála.


Rimmel London, scandaleyes retro glam. Špirála, ktorú vizážistka tak vrelo odporúčala u mňa neobstála. Riasy sú po nej doosť zlepené, síce sú vytočené a namaľované po prvom ráze, ale nie, nepáčila sa mi :)

Tak toto je odo mňa pre dnešok všetko, live your life and love it. 
Nicole x




2 komentáre:

  1. fakt super prispevok .. aspon pre mna (kedze sa nemalujem) su tieto rady wau ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, budem sa snažiť aj naďalej pridávať takéto porovnávacie recenzie :)

      Odstrániť